Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Sevgililer Günü Kahvaltısı…

Sevgililer günü kahvaltı sofrası tasarımımı paylaşmak istiyorum… Özellikle 4 kişilik bir sunum yapmak istedim, hemen hemen her ailede ortalama 2 çocuk olduğunu düşünürsek, ailece sevgi dolu bir kahvaltı keyfi için kırmızı bol sevgi detaylı bir tasarım olsun istedim… Aynı şekilde iki kişilik bir tasarım da hayal edebilirsiniz… Sevgililer günü ana teması kalpler ve kırmızı bir de gül figürü olduğu için ben hepsini barındıran bir tasarım yaptım… Gül desenli kahvaltı takımım 10 yıl önce aldığımve hala çok severek kullandığım bir takım yazı sonunda buna benzer alternatifleri nereden bulabileceğinizi not düşeceğim… Böyle bir sofrada kullanmak üzere yine dün blogta paylaştığım kırmızı keçe amerikan servisleri kendim hazırladım. Umarım detaylar hoşunuza gider, video ve fotoğraflar ile ilham verebilirsem ne mutlu bana…

Valentine’s Day breakfast table scape main theme is red, heart and rose… So that I preferred to use these details on my table setting… I hope you like the details… With LOVE…

0 yorum:

Yorum Gönder