Copyright © TrPress
Design by Dzignine

2014 Hadise - Prenses Dinle Şarkı Sözleri Mp3 İndir Remix İndir Dinle




2014 Hadise - Prenses dinel,2014 Hadise - Prenses mp3 indir,2014 Hadise - Prenses remix,2014 Hadise - Prenses şarkı sözleri,2014 Hadise - Prenses klibini izle

Hadise - Prenses Klibini İzle Dinle


Hadise Prenses Şarkı Sözleri

Ne zaferinden bahsediyorsun
Savaşla aşkı karıştırmışsın.
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın.
Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma.
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma.
İstersen bana ukala mukala de,
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım.
Prensesler gibiydim ben baba evinde,
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım.

2014 Hadise - Prenses mp3 İndirmek için
 buraya tıklayın

0 yorum:

Yorum Gönder