Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Murat Kurşun Sivaslıyım 2014 Şarkı Sözleri -Murat Kurşun Sivaslıyım Dinle klibini izle mp3 indir

Murat Kurşun Sivaslıyım indir,Murat Kurşun Sivaslıyım mp3 indir,Murat Kurşun Sivaslıyım dinle,Murat Kurşun Sivaslıyım klibini izle,Murat Kurşun Sivaslıyım çekildiği yer,Murat Kurşun Sivaslıyım sivas klibi ,Murat Kurşun Sivaslıyım şarkı sözleri,Murat Kurşun albümleri,müzik dinle klip izle, mp3 indir,Murat Kurşun

Murat Kurşun Sivaslıyım 2014 Yeni Klibi İzle Dinle






Mp3 olarak indir dowland


Murat Kurşun Sivaslıyım 2014 Şarkı Sözleri




Ünlü Şarkıcı, Söz Yazarı Murat Kurşun


Murat Kurşun
Değerli şarkıcı, söz yazarı Murat Kurşun ile bir hafta sonu Sivas’ı gezmek için bir araya geldik. Sivas’a, Sivaslılara ve kendine dair ne varsa; biz sorduk, Murat Kurşun cevapladı. Murat Kurşun hakkında merak edilen her şeyi yalnızca dergimize anlattı!

Ünlü şarkıcı, söz yazarı Murat Kurşun kimdir? Tanıyabilir miyiz?
Mardin doğumluyum. 7 yaşımdan beri müziğin içerisindeyim. Yıllarca; Mardin, Ankara, İstanbul ve İzmir’de, küçüklüğümden beri memleketin her yerinde, bu işi, inanarak, severek yapmaya başladım. Memlekette, bütün damlarda, salonlarda söyledim. Şarkı söylemediğim yer kalmadı. Yıllarca bunu sürdürdüm, söz yazdım, müzik yaptım, güzel besteler yaptım. Müzik adına yakışacak her şeyi yaptım. Birçok enstrümanı kendi kendime hiçbir kurs ve eğitim almadan, kendime inanarak öğrendim ve geliştirdim. Çok güzel işlere imza attım.
Murat Bey müziğe olan ilginiz çok küçük yaşlara dayanıyor. Hayatınıza, müziği seçerek başlamanızda en büyük etken ne oldu?
Okula gidiyordum, açıkçası, okulda fazla çalışkan bir çocuk değildim. futbol oynuyor ve şarkı söylüyordum, kendi kendime artık onu sanat haline getirdim. Benim için artık ya futbol ya da müzik olması gerekiyordu. Ben müziği seçtim. O yüzden de mutluyum.
Murat Bey ayrıca büyük bir söz yazarısınız, okuyucularımıza yazdığınız şarkılardan bahseder misiniz?
İlk bestemi Cengiz Kurtoğlu seslendirdi. Ondan sonra arkası geldi; Dönmeseydin, Unutamam ki gibi bir çok şarkım var Cengiz Kurtoğlu’nda. Sevgili Kibariye, sevgili Seda Sayan, sevgili Ayhan Aşan ve bir çok sanatçı arkadaşım benim yazdığım şarkıları okudular, güzelde yorumladılar. Bunlar benim için unutulmaz bir ilkti.
-          Emin adımlarla, çok iyi gidiyorum!
Ben, ilerde çok ünlü sanatçılar şarkılarımı okuyacaklar mı, diye hayal ediyordum. Hiç, İbo Show’a katılacak mıyım, diye düşünürdüm. Allahıma binlerce kez şükür ediyorum. Emin adımlarla, çok iyi gidiyorum.
Murat Bey, futbolla da ilgilendiğinizi biliyoruz. Sizce müzik mi, futbol mu? Neden?
Ben küçükken hem futbol oynuyordum, hem de şarkı söylüyordum. İçinden birisine karar verip o yolda ilerlemem lazımdı, ben müziği tercih ettim.
Peki, müziği tercih etmenizde sebep ne oldu?
-          Müzik benim ömrüm!
Futboldan bir geçim sağlamak söz konusu değildi. Müzikten ise; para kazanmaya başladım, aileme bakmaya başladım. Kardeşlerimi okuttum, eğitimlerini destekledim, geçindirdiğim bir ailem olmasından dolayı, müziği tercih ettim. Müzik benim ömrüm oldu, Allah ömür verdiği kadarda bu yolda yürüyeceğim.
Özel hayatınız ile gündeme gelmek istemeyen bir isimsiniz fakat özel hayatınızı çok inceliyorlar ve gündeme getiriyorlar, özellikle ünlü şarkıcı Ceylan ile olan ayrılığınız çok gündeme geldi bunu nasıl yorumluyorsunuz?
-          Ben hiçbir zaman özel hayatım ile gündeme gelmek istemem!
Ben hiçbir zaman özel hayatım ile gündeme gelmek istemem, bunu her zaman da söylerim.
-          Şarkılarım konuşulsun!
Ben hep şarkılarım konuşulsun isterim. Murat Kurşun; Sevenler gece ölür, İyi ki varsın, Abe kaynana, Sen olmazsan desinler. Özel hayatım ile değil bunlarla konuşulmak istiyorum.
Murat Bey stüdyo ve müzik çalışmalarınız nasıl gidiyor?
Bugüne kadar 8 albüm yaptım. Neredeyse 1,5 yılda, 1 albüm yaptım. Yaptığım albümlerin hepsi başarılı oldu. Bir çok sanatçı arkadaşım beni sevdiği için vokal yapıyor; Cengiz Kurtoğlu, Hakan Altuğ, Davut Güloğlu, Berdan Mardini, Bedirhan Gökçe, Haktan gibi bir çok sanatçı arkadaşım bana albümde vokal ve düet yaptı.
-          Önemli olan dostluk!
Bu, yeni çıkacak olan albümde de öyle; İntizar, Yıldız Tilbe, Güllü, Lara gibi bir çok değerli sanatçı arkadaşım var. Önemli olan zaten dostluk ve arkadaşlık. Karşılıklı bir anlaşma içerisinde değerli dostlarımla güzel ilerliyoruz.
Hayranlarınız sizden sürekli yeni albüm bekliyor, dergimiz aracılığı ile hayranlarınızı bilgilendirir misiniz?
Evet, doğru sürekli yeni şarkılar bekliyorlar. Öncelikle hayranlarıma; sevgi ve saygılarımı iletiyorum, onları çok seviyorum, onlar olmazsa zaten bizler de olmayız. Sivas’ta harika bir konser verdik, çok güzel, coşkulu bir ortamdı. Konser sonrasında fotoğraf çektirmek isteyen o kadar çok insan vardı ki, neredeyse 1 saat otelin kapısından içeri giremedim. Allah onları başımızdan eksik etmesin, onlar bizim için çok önemli.
-          Ben radyolarda çok çalan bir sanatçıyım!
Ben radyolarda çok çalan bir sanatçıyım. Bundan dolayı radyocu arkadaşlar bile arayıp, sürekli yeni albümümü soruyorlar. Açıkçası, eskisi kadarda albüm satmıyor. Hazırlıyorsun, emek veriyorsun, masraf yapıyorsun ama karşılığını, maalesef alamıyorsun. Hayranlarımızı bekletmemek içinde, elimizden geldiği kadar her yıl yeni albüm hazırlıyoruz.
-          Yeni albüm Eylül’de!
Şu anda da yeni albümümüz hazır durumda, Eylül ayında Allah kısmet ederse bütün sevenlerimiz ile buluşacağız. Bomba gibi şarkılar ve çok güzel düetlerimiz var. Yeni bir televizyon projem, sinema ve dizi projem var. Tabi bunları sırayla ve zamanla yapmak istiyorum. Güzel projelerimiz var, Allah kısmet ederse sevenlerimiz ile sürekli buluşacağız.
Murat Bey, şarkılarınız sanki biraz isminizin önüne geçiyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Evet, bu sıkıntı hep var, bunu hep konuşuyoruz. Benim şarkılarım hep benim önüme geçiyor. Aslında aynı zamanda, bu çok güzel bir şey. Çünkü; özel hayatınızla gündeme gelmiyorsunuz, şarkılar herkesin dilinde dolaşıyor, bu da güzel bir durum.
-          Şarkılarım herkesin dilinde!
Bu konuda yakın zamanda yaşadığım bir anımdan bahsetmek istiyorum; geçen günlerde Türkiye’de çok ünlü bir bayan pop sanatçısı, şarkımı mırıldanıyor. Dedim ki; siz bu şarkıyı nereden biliyorsunuz? “İki gündür bu şarkı dilime takıldı, iki gündür mırıldanıyorum” dedi. Bu şarkı benim şarkım dedim. İnanmadı. İşte bu yüzden benim şarkılarım hep benden önce gidiyor, herkesin dilinde.
-          Şarkılarımın arkasından koşuyorum!
Bende şarkılarımın arkasından koşuyorum. Televizyon programına başladıktan sonra biz şarkıların önüne geçeceğiz. Ben televizyondan biraz uzak duruyorum. Çünkü; biz zaten haftanın 5-6 günü çalışan sanatçılarız. Benim 10-12 ay önceden rezervasyonlu işlerim oluyor. O yüzden Allaha binlerce kez şükür ediyorum, Allah bu günleri aratmasın. Şarkılar beni geçer ama ben onları geçerim bu o kadar da önemli değil, yeter ki tutulsun, hangisi ses getirirse getirsin, artık böyle düşünüyorum. İnşallah, televizyon projesi olduktan sonra şarkılarımı daha iyi tanıtma fırsatım olacak. Şu an televizyon programları yok, radyolarda şarkılarım oldukça dinleniyor, bir de hepimizin bildiği gibi sanal ortamda, internette şarkılar dinleniyor. Klip çekip yayınlıyoruz ama insanlar eskisi gibi televizyon izlemiyor. Bu yüzden birkaç şarkı öne çıkıyor diğer şarkılar ise geri planda kalıyor.
-          3-4 şarkılık albüm yapmam!
Bir çok sanatçı arkadaşımız 3-4 şarkıyla albüm çıkarıyor ama bunu doğru bulmuyorum. Ben 3-4 şarkılık sanatçı değilim. Ben 12 şarkıdan az şarkı olan bir albüm çıkarmadım. Çünkü; hem radyocu arkadaşlarımız, hem hayranlarımız bir albümü alıyorsa 10-12 şarkı olsun ki albümde, albümü aldıklarına değsin. Benim tarzım, düşüncem bu yönde, diğerlerini doğru bulmuyorum.
Murat Bey, Sivas’ta harika bir konser verdiniz. Bu Sivas’a ilk gelişiniz mi? Sivas’ı nasıl buldunuz?
-          Sivas çok güzel!
Sivas’ı o kadar çok beğendim ki; akşam o kadar güzel, serin bir hava vardı ki çok hoşuma gitti. Konser alanı inanılmaz sıcaktı, adeta insan seli vardı.
-          Konsere hep aileler geldi!
Konserde hep aile olması ayrıca çok hoşuma gitti. Çok coşkulu bir izleyici, dinleyici kitlesi vardı. İnsanlar bizleri öyle kucakladı ki kendimi adeta memleketimde hissettim. Zaten bende yarı Sivaslıyım. Konser inanılmaz keyif vericiydi. Bunu hazırlayan, bizleri buraya davet eden Emre Kaynak kardeşime çok teşekkür ediyorum.
-          Keşke sabaha kadar konser yapsaydım!
Çünkü; gerçekten inanılmaz bir program oldu, keşke daha fazla vakit olsaydı da sabaha kadar program yapsaydım. İnşallah, bir daha saatlerce program yaparız. Sivas çok güzel.
Bütün Sivaslılara ulaştırmak amacı ile Sivas’a ve Sivaslılara özel bir dergi çıkarıyoruz, bu çalışmamız her ay düzenli olarak sizlere de ulaşıyor. Bu çalışmamızı, dergimizi nasıl buluyorsunuz?
-          Her ay derginizi takip ediyorum!
Ben derginizi her ay takip ediyorum, çok beğeniyorum. İnanılmaz güzel bir tiraja sahipsiniz. Gerçekten emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Böyle bir çalışmadan dolayı başta Emre Kaynak kardeşim olmak üzere tüm ekibe teşekkür ediyorum, böylesine geniş kapsamlı, Türkiye’nin her yerine ulaşan bu çalışmayı hazırlamak kolay değil.
-          Sivas’ın gururu!
Bu Sivas için Sivaslı hemşerilerimiz için inanılmaz güzel bir şey, bu Sivas’ın gururu, ben sonuçta tüm dünyayı gezen bir sanatçıyım; memleket üzerinde durulması inanılmaz güzel bir duygu. Memleketin en özel, güzel yönlerini tanıtıyor ve insanların memleket hasretlerine bir nebze de olsa ilaç oluyorsunuz...

0 yorum:

Yorum Gönder