Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bir Yaz Tatili Hikayesi

Ailecek gittiğimiz tatil yerinde sürekli bakıştığım bir kız vardı. Lobide, havuzda, yemekhanede hep bakışırdık. Yaşım o zamanların parasıyla 15-16 falan. Yine bir gün havuzda karşılaştık. O, bir arkadaşıyla havuzun kenarına tutunmuş sohbet ediyordu.Tabii ben o ergenlik hezeyanıyla havuzda olmadık hareketler yapıyorum, beceremezsem de ters taklalar atıyorum, Nil timsahı gibi suyun üstünde bi o yana, bi bu yana dönüp kendimce şov yapıyordum. Her hareketimden sonra yaptığım hareketini beğenip beğenmediğini öğrenmek için onun olduğu tarafa bakıyordum, kafamı sudan çıkarır çıkarmaz gözlerim onun olduğu tarafa çeviriliyordu. Ve işte o an... Bir anda kafamda saçma salak bir fikir belirdi. Yüzerek onların olduğu tarafa gidecektim ve bir şekilde onunla konuşmaya çalışacaktım. Son defa nefesimi içime çektim ve yüzmeye başladım. İçimden bir ses, bunun kötü bir fikir olabileceğini söylüyordu fakat, ben yola çıkmıştım bile. Onların yanına yaklaşırken son anda karar değiştirdim. Artık onunla yüzleşmeye cesaret mi edemedim bilemedim ama yüzme yarışlarındaki sporcular gibi takla atarak ayaklarımla havuzun duvarından kendimi itip tekrar geri dönmeye karar vermiştim. Yaptım da. Ama küçükken hırsız giremesin diye bahçeye bağladığım köpeği çaldıracak kadar şanssız olan ben, o gün de şanssızdım...
Havuzun duvarının bu kadar yumuşak olması mümkün değildi. Takla atıp geri dönerken havuzun duvarından alacağım gücü, kızın karnından almıştım: ( Müstakbel sevdiceğimin karnına resmen çifte atmıştım. Durumu anlayınca iyice paniklemiştim, oradan hemen uzaklaşmak istemiştim. Bu da yetmezmiş gibi salaklığıma salaklık katarak o panikle yanındaki arkadaşına da bir kaç tepik atarak onları acı içinde bırakmıştım. Nefesim neredeyse bitmişti ama ben yüzeye çıkmak istemiyordum, o an orada boğulmak istedim. Havuzdan çıkıp havluyu aldığım gibi onların olduğu tarafa hiç bakmadan otelin yolunu tutmuştum.
Ben kazanmıştım, evet 2'sini de dövmüştüm.

0 yorum:

Yorum Gönder