Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Açık Öğretim Lisesi 2014 – 2015 1.Dönem Kayıt Kılavuzu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı III. dönem kayıt yenileme işlemleri.
07 – 14 Temmuz 2014
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı III. dönem sınava girecek öğrenci bilgilerinin Ölçme Değerlendirme ve Yerleştirme Grup Başkanlığına teslimi.
15 Temmuz 2014
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı III. dönem sınava girecek öğrenci bilgilerinin Açık Öğretim Lisesi Müdürlüğüne teslimi.
04 Ağustos 2014
III. dönem sınav giriş yerlerinin internette yayınlanmaya başlanılması.
18 Ağustos 2014
III. DÖNEM SONU SINAVLARI(*)
23-24 Ağustos 2014
Ölçme Değerlendirme ve Yerleştirme Grup Başkanlığınca III. Dönem sınav sonuç kütüklerinin Açık Öğretim Lisesine teslimi.
17 Eylül 2014
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı III. dönem sınav sonuçlarının internette yayınlanması.
22 Eylül 2014

Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt Yaptırma İşlemi Nasıl Oluyor ?

Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıracak öğrenci adayı her yıl belirlenen yeni kayıt katılım bedelini ödemek zorundadır. 2014 yılında bir dönem için Yeni Kayıt katılım bedeli 25 TL.’dir. Bu bedelin;



20 TL.’sini Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankasının (Halk Bankası ayrıca havale ücreti talep etmektedir) herhangi bir şubesine T.C. Kimlik numaranızı beyan ederek Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü, MEB Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü hesabına , ödeyiniz ve dekontunu muhafaza ediniz.

5 TL.’sini ise kayıt yaptıracağınız  Halk Eğitim veya Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü okul aile birliğinin vereceği banka hesap numarasına veya söz konusu okulların okul müdürlüğü görevlisine okul aile birliğinin dekontu ya da makbuzu karşılığında ödeyiniz.

Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt için başvuran öğrenci adaylarının, katılım bedelini ödediğine dair bilgileri sistem üzerinden görebilmektedir. Katılım bedelini ödemeyen, eksik ya da yanlış ödeyenlerin  kayıtları, sistem tarafından engellendiğinden yapılamamaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder