Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Sıla Vaziyetler Şarkısını dinle Mp3 indir -Sıla Vaziyetler Şarkı Sözleri

Sıla Vaziyetler,Sıla Vaziyetler dinle,Sıla Vaziyetler 2014 Klibini İzle,Sıla Vaziyetler 2014 Mp3 İndir,Sıla Vaziyetler Cep Mp3 indir,Sıla Vaziyetler cep indir,Sıla Vaziyetler dinle,Sıla Vaziyetler seyret,Sıla Vaziyetler şarkı sözleri,Sıla Vaziyetler bocxa

  Sıla Vaziyetler Şarkı Sözleri

Bu vaziyetler hayrı alamet
Değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun ben ani
Hayat bilenlere de danıştım
Hiç biri ne alim ne zalim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Başına bela bağlanıyorsa
Ah be sakat bide dağlanıyorsan
Mutluysan amenna şarkılardan hal tutmuyorsan
Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Sıla Vaziyetler 2014 Şarkısını  Dinle



Sıla - Vaziyetler | izlesene.com

Sıla Vaziyetler 2014 Şarkısını Mp3 İndir

0 yorum:

Yorum Gönder