Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Demet akalın Kibrit Şarkı Sözleri Mp3 İndir Demet akalın Kibrit Dinle Klibini İzle

demet akalın yeni klip şarkısı dinle, demet akalın kibrit dinle, demet akalın kibrit şarkı sözleri, kibrit şarkı sözleri, kibrit demet akalın, kibrit şarkısının sözleri, demet akalın yeni şarkısının sözleri, demet akalın kibrit dinle, demet akalın kibrit sözleri, demet akalın kibrit indir, kibrit şarkı sözleri, şarkı sözleri, kibrit indir dinle, demet akalın yeni şarkısı kibrit klip izle, demet akalın yeni şarkısının sözleri ve klibi, kibrit demet akalın sözleri, klip izle, yeni klipler, 2014 yeni klipler, demet akalın foto galeri, demet akalın resimleri, demet akalın bebeğinin resmi, demet akalın yeni albüm full indir,
Demet Akalın Rekor adlı yeni albümünde beğenilen şarkılardan birisi de Kibrit şarkısı oldu. Demet akalının rekor 2014 albümünde kibrid adlı şarkının şarkı sözlerini video klibini ve mp3 olarak indirebilrisniz. Cep telefon kibrit indir,cep mp3,cep tel müzik indir,cep telefon mp3 demet akalın kibrit indir




Demet Akalın Kibrit klibini izle Demet Akalın Kibrit Şarkısını dinle  


Dinlediğiniz bu Demet akalın 2014 rekor albümünden kibrit adlı şarkıyı mp3 olarak indirmek için aşağıdaki indir linkinden indirebilirsiniz.Linkte sorun olursa yorum yazarak bildirebilirziniz.İndirdiğiniz demet akalın 2014 rekor kibrit mp3 tüm mp3 destekleyen cihazlarda dinleyebilirsiniz..boxca demet akalın kibrid mp3 boxca indir

İndir Dowland

  Demet Akalın Kibrit Şarkı Sözleri 


Hani ayrılırken çok canım acıyacaktı
Sensizlik yanımda, hiç ayrılmayacaktık
Hani ayrılırken çok canım acıyacaktı
Sensizlik yanımda, hiç ayrılmayacaktık
Çok gidenler gördüm ben,
Çok dönenler gördüm ben,
Çok yalanlar gördüm ben,
Çok sönenler gördüm ben
Hepsi birer birer dağıldılar
Pişmanlar ordusuna katıldılar
Bir kibrit çakacağım,
Geceleri yakacağım
Seni de unutacağım
Ne karın ağrısı
Ne gönül sancısı
Seninse döneceğin yok
Bir kibrit çakacağım,
Geceleri yakacağım
Seni de unutacağım
Ne karın ağrısı
Ne gönül sancısı
Nasılsa döneceğin yok

0 yorum:

Yorum Gönder