Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bir Sivas Hikayesi

Anlatacağım bu olay geçen sene yaşamış olduğum enterasan bi olaydır yalan veya abartma yoktur

Onu tanıyanı bir yıl olmuştu hakkında yeni şeyler öğreniyordum tanıdıkça aşkıma aşk katıyordu ama öğrendiğim şeyler normal değildi sevgilimin 6.hissi çok kuvvetliydi bazen mesajlaşırken ne yaptığımı tahmin edebiliyor gelecekte olacaklarla ilgili çok emin konuşuyordu, aramızdaki bağ çok kuvvetliydi başım ağrıyor dediğim de dahi acı çektigimi düşünüp ağlardı bu kadar aşk bi bünyeyi yıpratcak kadar ağırdı ve bazen bunun bedelini agır ödüyordum bu kadar sevilmek.. kim bilebilirdi ki hikayenin en acıklı kısmının bunlar olacağını, aşkı yaşıyordum yani gözlerim kördü.. Birgün sevgilimle saat gece 2 gibi yatıyoruz o kolumun üstünde uyuyor ben boş boş tavanı izliyordum, hıçkırma sesiyle irkildim kafamı kaldırdım sevgilime baktığımda kendini sıkmış gözünden yaş akıyordu.. Şaşkındım; o sıradan bir kız değildi ama bu kadarı beni bile ürkütmüştü bu gecenin hayatımın en uzun gecesi olacağını henüz kestirememiştim..

...O benim gözümün nuruydu onun için yapmıycagım birşey yoktu ağlıyordu içim parçalanıyordu sevgilim kendine gel diye onu sarssamda etki etmiyordu bütün bedeni taş kesilmiş sdce ağlıyordu elimi çok kuvvetli bir şekilde sıkıyordu ağlarken inlemeleri anne feryatlarına dönüştü " anne anneme bisy oldu " diye ağlıyordu annesi rahatszdı ve psikolojisini etkiliyordu.. Onu her ne kadar teselli etsemde beni duymadğnı düşnyrdum yapıcak pek bişeyim yoktu anneni arıycaz ona hiçbişey olmadığını anlıycaksn diye telefona uzanmaya çalşsamda elimi bırakmyr hayr diye ağlmaya devam ediyordu.. Olay ilginçleşmeye başlamıştı ürküyordum. Seni kaldırcam kanepeye oturcaz dedim kafa salladı biraz kendine gelmişti ama düşerim dedi sarıldım beline kanepeye otutturdum sürekli yüzünü okşayıp geçti diye teselli ediyordum.. Birden kafasını kaldırdı gözlerime daha önce hiç bakmadığı bir şekilde kalbimin ritmini bozacak derecede sert bir şekilde baktı ve " annemin numarasını neden sildin " dedi. Cevap vermedim telefona uzandım elime aldım rehberi açıp Kayınvalide diye kayıtlı annesinin numarasını göstermek için K harfine geldim ama numara yoktu.. Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü dudaklarımin kuruduğunu hissediyordum bu olanlar hiç normal değildi hemen içimden okumaya başladım bu sefer tekrar gözlerini bana dikip sus diye bağırdı ama ben zaten içimden okuyordum, korkudan gözlerim yaşarmıştı yusuf çekmek ne dmek öğreniyordum okumayı bıraktım o sabit otuyr gözyaşlarını siliyor bende şaşkın şaşkn onu izliyordum tekrar okumaya başladım bu sefer gırtlağıma yapışmak istercesine döndü ve sana sus demedim mi diye bağırdı dudaklarım dahi kıpırdamıyordu okuduğumu nasıl anlayabilirdi ki, o an anladım; başka alemlerden arkadaşların ziyaretimize geldiği kesinleşmişti...

0 yorum:

Yorum Gönder