Copyright © TrPress
Design by Dzignine

İrem Derici Değmezsin Ağlamaya Şarkısı Sözleri - İrem Derici Değmezsin Ağlamaya

İREM DERİCİ DEĞMEZSİN AĞLAMAYA
Başarılı bir çıkış sağlayarak adından söz ettiren ve şarkıları ile gönüllerde taht kuran başarılı sanatçı İrem Derici yaptığı her şarkı ile gündeme gelmeyi başaran isimlerden birisi.
Kısa bir süre önce dünya evine giren İrem Derici katıldığı Beyaz Show da yeni şarkısı olan Değmezsin Ağlamaya adlı şarkısını seslendirdi. Seyirciler ve hayranları tarafından çok beğenen şarkı daha şimdiden dillere dolanmaya ve söylenmeye başlamış durumdadır.


İREM DERİCİ DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKI SÖZLERİ 
Değmezsin ağlamaya
Bitip tükenmiş ömür
Her şeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

Hayaller asmıştım aşk buğulu gönlün duvarlarına
Ümitler yeşerttim aşk kokulu ömrün baharlarına
Azıcık sevseydin şükretseydin
Sevdamızın hatrına

Değdi mi yitirmeyi düşleri
Böyle bir hiç uğruna...
Gözüm kör olmuş aşkından yazık
Beni acıtsan da suçlamadım

Tek başına sevmek yetmiyormuş
Biraz geç oldu ama anladım...
Değmezsin ağlamaya
Bitip tükenmiş ömür
Herşeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...





irem derici değmezsin ağlamaya şarkı sözleri, irem derici yeni şarkısı, irem derici 2014 yeni şarkısı sözleri, irem derici son şarkısı, irem derici en son çıkardığı şarkı, irem derici beyaz showda söylediği şarkı, irem derici yeni şarkı sözleri, irem derici değmezsin ağlamaya 2014 

0 yorum:

Yorum Gönder