Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Ahşap Kalın Şişten Atkı Örme Örneği Yapılışı 2015 Atkı Modelleri Örgü İşleri

Ahşap Kalın Şişten Atkı Örme Örneği Yapılışı 2015 Atkı Modelleri Ördü İşleri

Ben yaparken zaman bu kaputu , Nicky ne yaptığını sordu. Ve o ben "bir inek delik yapmak." Dedi başka bir inek delik yapıyorum şimdi eğer benim kanca almak her zaman, o kaçınılmaz bana soruyor Yani düşündüm. Şimdi sadece başını salla ve evet, evet "deyin. Ben bir inek delik yapıyorum. "


çilsiz tarafından süpürge dantel eşarp

çilsiz tarafından süpürge dantel eşarp

Ben gerçekten benim becerilerini bilemek ve pratik bir sürü almak için başlayabileceğini biri - Her neyse, ben gerçekten bazı et bir süpürge dantel proje istedi. Ve ben başka bir inek delik yapmak istemedim. Yana Tracy sonsuzluk eşarp bahsediyoruz tutar Joy Baker podcast , ben beyinde sonsuzluk eşarp var sanırım. . . böylece Sonsuzluk ve Ötesi Eşarp doğdu!

Bir meydan okuma için hazır mısınız? Bir süpürge dantel uzman olmak için hazır mısınız? Bazı drapey-lacey-iyiliği için pompalanan? Sonra bana katılın. . . Sonsuzluk aaand beyooond için. . .

Öncelikle, süpürge dantel yapmak için bilmek gerekir. Bunun için bir öğretici var burada . Ayrıca, ben kullanılan bu pin benim dantel döngüler için:

süpürge dantel pimleri 2

Gerekli Malzemeler: bir çile Caron Sadece Yumuşak iplik , bir 4mm kanca, ile dantel döngüler yapmak için bir şey, büyük bir künt goblen iğne, makas ve.

Bir 4mm kanca ile, 31 zincir.

Kanca ikinci ch Sc ve kalan her zinciri. (30 sc)
Her sc bir süpürge dantel döngü (BL döngü) yukarı doğru çekin. (30 BL döngüler)
6 BL döngüler gruplar halinde çalışmak. 6, BL halkaların her grupta 6 sc olun. (30 sc)
Bölüm 1, çevirin. İlk st Sc, ch 5, sonraki 4 STS sk. Birlikte * Sc sonraki 2 STS, ch 5, sonraki 4 STS sk. (5 STS kalır) * 2 kez daha tekrarlayın. Geçen st Sc. (5 CH5 alanlarda, 2 sc, 4 sc 2 tog)
Çevirin (1 İlk ch değil). İlk CH5 uzayda Sl st, ch 1. CH5 uzayda 6 sc olun. , Sonuna kadar kalan her CH5 uzayda 6 sc olun scs atlayarak. (30 sc)
Her sc bir süpürge dantel döngü (BL döngü) yukarı doğru çekin. (30 BL döngüler)
3 BL döngüler gruplar halinde çalışmak. 3 BL halkaların her grupta 3 sc olun. (30 sc)
Bölüm 1, çevirin. İlk st Sc, ch 5, sonraki 4 STS sk. Birlikte * Sc sonraki 2 STS, ch 5, sonraki 4 STS sk. (5 STS kalır) * 2 kez daha tekrarlayın. Geçen st Sc. (5 CH5 alanlarda, 2 sc, 4 sc 2 tog)
Çevirin (1 İlk ch değil). İlk CH5 uzayda Sl st, ch 1. CH5 uzayda 6 sc olun. , Sonuna kadar kalan her CH5 uzayda 6 sc olun scs atlayarak. (30 sc)
Tekrar satır 2-9 oniki kez daha (ya da istediğiniz gibi birçok istediğiniz uzunluğu elde etmek için)

Eğer arzu edilen uzunlukta olduğunda, dikiş (yaklaşık 16 inç) için uzun bir uzunluğu bırakarak iplik kesti. Bitirmek. İlk satırdan iplik kuyruk örgü. Atkı büküm olmadan, iki ucu getirir. Uzun iplik kuyruk kullanarak, kırbaç scs içinde "v" iki döngüler altında çalışan, eşit birlikte iki ucunu birleştirin. Eğer sonuna ulaştığınızda, aşan küçük bir düğümle ve örgü ile güvenli iplik.

Ve orada sadece tatil bağışları için zaman içinde, o var! 'Em göndermek - her zamanki gibi, ben fotoğrafları görmek için lee-ove olur burada ! Son olarak, burada desen tekrarı için bir çok ilkel grafik (fotoğrafın aşağıdaki linke tıklayarak PDF indirebilirsiniz) ise:

süpürge dantel eşarp grafik


InfinityAndBeyondLaceScarfChart

çilsiz tarafından süpürge dantel eşarp

çilsiz tarafından süpürge dantel eşarp

0 yorum:

Yorum Gönder