Copyright © TrPress
Design by Dzignine

İşte Benim Stilim Final 3 Nisan 2015


İŞTE BENİM STİLİM FİNAL 03.04.2015

İşte Benim Stilim final tarihi belli oldu. İşte Benim Stilim final gecesi 3 nisan 2015 cuma akşamı saat 20:00 da Tv8 de yayınlanacak... Peki İşte Benim Stilimde finale kimler kaldı? 3 nisan işte benim stilim final gecesinde neler yaşanacak? Kim birinci olacak? İşte tüm detaylar...

Tv8 ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan, sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulunun oturduğu her cuma eleme gecesinde bir bir konuk sanatçının yer aldığı işte benim stilim yarışmasının final tarihi belli oldu. İlk sezonda Bu Tarz  Benim adı ile yayınlanan ve yeni sezonda işte benim stilim adını alan yarışma 2.sezon finali 3 nisan 2015 cuma akşamı canlı olarak yayınlanacak. 3 nisan işte benim stilim final gecesinde 3 yarışmacı sms oylamasına çıkacak. İşte Benim Stilim yarışması birincisi sms oyları ile belli olacak. Ayrıca jürinin verdiği puanlar birinciyi belirleyecek. Yani hem sms hem de jüriden en fazla oyu alan birinci olacak... Bakalım bu sezon birinci kim olacak?

3 nisan cuma final gecesinde ayrıca işte benim stilim 3.sezon yarışmacıları tanıtılacak...
Yarışma devam ederken yarışmaya katılmak için jüri karşısına gecen yarışmacı adaylarından 14 yarışmacı final gecesinde yeni sezon için tanıtılacak. İşte Benim Stilim 3.sezonu 3 haftalık bir aradan sonra başlayacak...

3 nisan 2015 İşte Benim Stilim Finale Kalanlar Kimler?

Bildiğiniz gibi 27 mart akşamı işte benim stilimde 2 yarışmacı birden elenmiş ve geriye 5 yarışmacı kalmıştı. Bu beş yarışmacı finale kalmış oldu. Final haftasında bu beş yarışmacıdan 3 yarışmacı sms oylamasına kalacak. Final gecesinde 3 yarışmacı sms oylamasına çıkacak...
  • İLBİLGE UZUN
  • ZEYNEP ÖZTÜRK
  • EMEL ÖZKIZILTAŞ
  • NAZLI HAMARAT
  • ÇİĞDEM ÇELİK
3 nisan 2015 İşte Benim Stilim Final Puanlama Nasıl Olacak?

Finale kalan yarışmacılar hafta içinde yine kıyafetleri ile jüri karşısına geçecek. Jüriden hafta içinde alınacak yıldızlar final gecesinde geçerli olacak...
Final gecesinde jüriden yine bir oy alınacak...
Final gecesinde sms oylarına göre en fazla oyu alan yarışmacı 3 puan, ikinci olan 2 puan, 3. olan ise 1 puan almış olacak...
Yani 3 nisan final gecesinde,
  • YILDIZ PUANI, 1 PUAN
  • JÜRİ PUANI, 3 PUAN, 2 PUAN ve 1 PUAN
  • SMS PUANI 3 PUAN, 2 PUAN ve 1 PUAN
Hafta içinde en fazla yıldız alan yarışmacı 1 Puan almış olacak.
Jürinin en çok beğendiği yarışmacı 3 Puan, ikinci sıradaki ise 2 Puan, en az beğenilen ise 1 Puan
SMS oylamasında en fazla sms alan yarışamacı 3 Puan, ikinci sıradaki ise 2 Puan, en az beğenilen ise 1 Puan
Bu puanlama ile en fazla puanı alan yarışmacı birinci olacak...

3 nisan iste benim stilim birinci kim oldu, 3 nisan sms iste benim stilim, 3 nisan sms birincisi kim oldu iste benim stilim, 3.4.2015 iste benim stilim finalinde kimler var

0 yorum:

Yorum Gönder