Copyright © TrPress
Design by Dzignine

‘Unutursam Fısılda’da Farah Zeynep Gel ya da Git Dinle Şarkı Sözleri

Listeleri salladı!

Çağan Irmak’ın son filmi ‘Unutursam Fısılda’da Farah Zeynep Abdullah’ın seslendirdiği “Gel ya da Git” isimli şarkı liste başı oldu.


 "Unutursam Fısılda"da Ayperi adlı bir şarkıcıyı canlandıran Farah Zeynep Abdullah, rol gereği stüdyoya girip şarkı da söylemişti. Onun seslendirdiği Kenan Doğulu imzalı şarkılar, müzik dünyasında olay yarattı. 70’ler sound’unu günümüze taşıyan “Gel Ya da Git”, şarkı paylaşım sitelerinde bir haftada 1 milyonu aşkın kez dinlendi. Ayrıca itunes’un Yeni Single’lar ve EP’ler kategorisindeki Öne çıkanlar listesinde de ilk sıraya yükseldi.

Gel Ya Da Git Şarkı Sözleri

Gel ya da git
Böyle yapma
Sensiz kalbimde sızı var
Son nefesin kadar değilse
Unuttuğum bir sözüm var
Sev ya da git
öyle bakma
Artık canımı acıtma
Şansını fazla zorladın
Ben de insanım sonuçta
Ben de delirebilirdim
Yoldan çıkabilirdim
Yapmadım kıyamadım sana
Hep keyfini bekledim
Yollarını gözledim
Bir küçük kıvılcım istedim.

0 yorum:

Yorum Gönder