Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Kemal Doğulu Üzgünüm Şarkısı - Kemal Doğulu 15 Kasım Eleme Gecesi Söylediği Şarkı

KEMAL DOĞULU ÜZGÜNÜM ŞARKISI 
Bu Tarz Benim yarışmasında jüri olarak ekranlarda gördüğümüz Kemal Doğulu yarışmada yaptığı yorumlar ve tavrı ile dikkat çekiyor.

15 Kasım Bu Tarz Benim Cumartesi Eleme Gecesi Kemal Doğulu'nun söylediği şarkı büyük ses getirecek. Kemal Doğulu Üzgünüm şarkısı Bu Tarz Benim yarışmasında söyledi.

Bu Tarz Benim yarışmasında jüri olarak yer alan Kemal Doğulu saç tasarımcıdır ve Hande Yener ile birlikte müzik anlamında çalışmıştır.

Kemal Doğulu ile Hande Yener bir klipte oynamış ve birlikte şarkı söylemişlerdir.





KEMAL DOĞULU ÜZGÜNÜM ŞARKI SÖZLERİ 

Üzgünüm ama cevap veremem duygularına
Sen sevdiğini sanıyorsun
Küskünüm al kalbini
Senin istediğin bende yok ki
Vaktimi boşuna harcıyorsun

Derman değilim inadına
Gönül yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra

Bir daha arama
Derman değilim inadına
Senin yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
Bir daha arama

Ben bir kez sevenlerdenim
Ölümsüz bir aşk arıyorum
Aradığın adam ben değilim
Hiç sanmıyorum





magazin,bu tarz benim kemal doğulu söylediği şarkı,kemal doğulu üzgünüm şarkısı,kemal doğulu aradığın adam ben değilim şarkısı,15 kasım bu tarz benim kemal doğulu şarkısı,bu tarz benim eleme gecesi kemal doğulu şarkısı,bu tarz benim jürisi şarkı söyledi,kemal doğulu aradığın adam ben değilim şarkısı sözleri,kemal doğulu şarkıları,kemal doğulu klip,kemal doğulu hande yener,kemal doğulu şarkıcı mı,kemal doğulu sanatçı mı,kemal doğulu şarkı sözleri,kemal doğulu 15 kasım şarkısı,kemal doğulu eleme gecesi şarkısı

0 yorum:

Yorum Gönder