Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Alper Kul Şarkısı - Olur Olur Filmi Şarkısı - Alper Kul Seni Sana Sen Şarkısı


ALPER KUL - SENİ SANA SEN ŞARKISI 
Vizyona yeni giren filmlerden bir tanesi olan Olur Olur filmi büyük ilgi görmeye devam ediyor. Bir Alper Kul filmi olan Olur Olur filmi oyuncuları ise ekranlarda görmeye alıştığımız Güldür Güldür ekibinin oyuncularının bir kısmından oluşuyor.

Olur Olur filmi konusu kadar oyuncuları ile de dikkat çekmeye devam ederken Alper Kul'un söylediği Seni Sana Sen şarkısı sosyal medyada en çok tıklananlar
arasında yerini alarak paylaşılmaya devam ediyor.

Filmde bir sahnede şarkı söyleyen Alper Kul dikkat çekmeye devam ederken film hakkında olumlu yorumlar
gelmeye devam ediyor.



Alper Kul  – Seni Sana Sen Şarkı Sözleri

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.





müzik, alper kul olur olur filmi şarkısı, olur olur filminde çalan şarkı, seni sana sen seviyorum şarkısı, olur olur filminde söylenen şarkı,alper kul seni sana sen şarkısı,olur olur filmi seni sana sen seni seviyorum şarkısı,alper kul seni seviyorum şarkısı,alper kul olur olur filmi seni seviyorum şarkısı,seni sana sen seni sana sen şarkısı,ah seni seviyorum şarkısı,alper kul seni sana sen ah seni seviyorum şarkısı,alper kul seni sana sen şarkı sözleri,alper kul şarkı sözleri,alper kul olur olur filmi şarkı sözleri<

0 yorum:

Yorum Gönder