Copyright © TrPress
Design by Dzignine

06.11.2014 Bu Tarz Benim 46. Bölüm İzle Bu Tarz Benim neler yaşandı ?



Bu Tarz Benim 6 Kasım 46.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

Bu Tarz Benim 6 Kasım Bu tarz benim'de sular durulmuyor. Yarışmanın ortalarında geldiğimiz haftalarda Yıldız savaşları oldukça önem kazanmış durumda. Güçsüz olan ve dişli rakiplerini elemeye çalışan adaylar türlü cambazlıklar peşinde gibi görünüyor.

Yeni bölümde Özlem Özdem, Ayşegül ve Gizem Güler, Tuğçe Ergişi'ye olan hislerini açığa vuruyorlar ve kusuyorlar.
Özlem Özden ; Aşırı kasvetsiz buldum.
Ayşegül Doğan ; Yıldız almaya çalışıyorsun ( bana kalırsa doğru tespit Ayşegül)
Tuğçe Ergişi'nin cevabı ; Sanane ( bu kadar basit olmamalıydın. )
Gizem Güler ; Ben bu tavırlarından gerçekten çok rahatsızım ( Neden ! yıldızları o topladığı için olabilir mi Gizem ? )
Tüm bu olanlardan sonra Kemal Doğulu sende dahil hiç biriniz benim favorim değilsiniz dedi. Bu sözü sanıyorum Tuğçe Ergişi'ye yöneltti. Nur Yerlitaş'ta konuya dahil olup dedikoducusunuz  arkada fıkır fıkır fıkır kaynuyorsunuz diyerek ithamda bulundu.
Kemal Doğulu, Meltem'i yerin dibine soktu denilebilecek bir bölümdeyiz. Senin gerçekten bir tarzın yok Meltem.
Yeni bölüme renk katmak için kızlar halay çekip dans ettiler.

İzlemek için tıklayın

0 yorum:

Yorum Gönder