Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bülent Hoca hakemi etkiledi"

Bülent Hoca hakemi etkiledi"
"Ben iki senedir buradayım. Kimseye karşı bir şey söylemedim. Ama bugün konuşacağım. Hakemler bizim kulübemiz veya rakip kulübeye karşı hakkaniyetli davransın. Bülent Hoca dördüncü hakeme gitti ve 'hocam şöyle yaptı böyle yaptı' dedi. Ben Gökhan'ın arkasındayım. Pozisyonun içindeydim. Gökhan bir şey dedi mi bilmiyorum ama Bülent Hoca hakemi etkiledi ve kırmızı kartın çıkmasını sağladı. Ben ilk yarıda da Bülent Hoca ile tartıştım. Hakemler ona bakarak faul düdüğü çaldılar neredeyse. Ben bu tip şeyleri babamla bile konuşmam, içime dökerim ama şu anda bunu söylemek zorundayım. Gollerle maça geri döndük ama son dakikada şanssızlıktan kaybettik. Yolumuza devam ediyoruz. İyi yoldayız."

0 yorum:

Yorum Gönder