Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bengü - Sahici Şarkı Mp3 İndir Youtube Dinle Klibini İzle Sözü 2014

2014 Bengü İkinci Hal albümünde ilk klip çalışması Sahici şarkısına geldi. Bengünün yeni klibi 23 eylül 2014 tarihinde müzik kanallarında olacak. Şarkının sözlerini klibini ve mp3 olarak indirme imkanını sizler için hazırlardık...

Bengü - Sahici 2014 Klibini İzle Dinle



Bengü Sahici indir - Bengü Sahici Mp3 indir


Bengü - Sahici Şarkı Sözü 2014


Doğdu içime Ayrılacağın
Selamını Aldım Yalnızlığın
Bak Ta Gözüme Söyle Yüzüme
Yakıştı Mı Bu Haksızlığını
Kırsam Döksem Ne işe Yarıyor
Almış Bak Başını Yine Gidiyor
Ben Aşkı Kurtarayım Derken
Kalbim Elden Gidiyor
Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya
Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya
Gönlünü Gönlüme, Ömrüne Ömrüme
Yazmıştım Sildiler Zorla
Yıkılır Her Gece Üzerime Dünya
Ben Sandım Sahici Meğerse Bir Rüya
Www.YeniSarkiSozleri.Org Şarkı Sözleri
Gönlünü Gönlüme, Ömrüne Ömrüme
Yazmıştım Sildiler Zorla

0 yorum:

Yorum Gönder