Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Facebook 'ta Kız Ayarlama Takdikleri



Facebook'ta kız ayaralamak istiyorum ama bir türlü konuşmuyorlar nasıl konuşturabilirim ? Arkadaşımın arkadaşını facebook'ta buldum ama nasıl kanuşmam gerekir ?  Facebook'ta  kız konuşturma takdikleri ,Faecebookta öneri gelen kızları ayarlama takdikleri, Facebook' arkadaş olma ,Facebookta kız arkadaş ekleme nasıl olur,

Facebook'ta kız ayarlamak istiyorsanız kıza ilgi çekici sözler yazın sizi merak etsin bu konuda siz kendinizi bi kız olarak kabul edin günde nerdeyse 15-20 tane msj gelse 10 tane dürtme 30 tane arkadaşlık isteği gelse sizin bile egonuz yükselir  o yüzden facebookta ki kızların egosu tavan yaptı kimin olsa kalkmaz .Bu yüzden ilgi çekici biraz espirili çünkü kızı güldürmek önemli eğer ilk konuşmayı nasıl yapacağım derseniz de sakın ola slm yazmayın yada mrb gibi kısaltılmş kelimeler kullanmayın düzgün tükçe ve kısaltılmamış kelimeler le yazın ilk başta mesela arkaşınız değil öneri geldi ve ayarlamak istiyorsunuz arkadaşlık istediği gönderin kabul etmesse mesaj yazın msj şu şekilde olabilir.Kusura bakma rahatsız ediyorum sizin içinde bi sakıncası yoksa sizinle bi konu hakkında konuşmak isityyorum yazın % 90 cevap gelecektir.Eğer Ardaş isteğinizi kabul etti ama konuşma ihitimali yok ise şunu yazailrisin siz bana öneri geldiniz sizi ekledim umarım bir sorun olmaz diyebilirsiniz bundada % 90 cvp gelcektir artık gerisi senin konuşma yeteneğine kalmış bişey konuşmaya başladıktan sonr acele etmeyin ama günlük mesaj atın konuşun konuşmayı ilerletin durumlarını beğenin egosunu tatmin edin durumlarına yorum yapın.Gerisi size ve ayarlayacağınız kıza kalmış bişey umarım ayarlayabilirsiniz .Baol şanslar.. :)






0 yorum:

Yorum Gönder